En härlig söndag.

Har just intagit en "riktig" frukost (dvs inte i flytande form) tillsammans med söto. =) Sovmorgnar och frukostar tillsammans är guld! :) Känns som lite vardagslyx eftersom vi oftast jobbar så olika.

På min ständiga jakt efter det perfekta kaffet, kom jag en bra bit på väg idag, både med tanke på smak och samvete. Hittade en sort som heter "Cafe Organico" som är både Krav och Fairtrade. =) Hur bra som helst, dessutom smakade det riktigt riktigt gott! Till och med sambon som ratar allt vad Krav och Ekologiskt heter (av nån anledning som jag ännu inte riktigt har kläm på?) tyckte att det smakade bättre än Miléa som vi brukar ha.



Så nu sitter jag här med min andra kopp för dan och planerar lite smått inför vad som komma skall idag. Det är jouren på jobbet som gäller, och jag börjar 12. Kommer inte hem förrens efter 11 imorrn. :/
Tror de nämnde nått om att det ska regna imorrn, annars blir det en tur ut till Vikingstad för att rida! :) Kvällen bjuder på träning på Korpen. Och förståss födelsedagsfika hos M. som sagt. :)

Ha en trevlig söndag, och hoppas att ni har lika fint höstväder som här i Ekholmen! Underbart! =)



Kommentarer
Postat av: Yvonneone

Det där är riktigt bra kaffe. Och med 1 msk vispgrädde i så blir det himmelskt gott.

2009-10-19 @ 07:40:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0