Jobb.

Så var det dax för jobb igen. Tycker faktiskt inte att man hinner ta igen sig efter helgjobbet innan det är dax igen. :S Man kanske inte ska klaga utan vara glad att man överhuvudtaget har ett jobb, brukar det ju heta. Allt är relativt.

Idag är det pysseldag här hemma. Brukar bli så innan jag ska ha ett jourpass. Finns inget värre än att komma hem till en stökig lägenhet när man är trött efter att ha jobbat natten.
Jag har lagat matlådor (korvstroganoff + pastagratäng med skinka och lök) källsorterat, handlat och städat. :) Nu kan jag unna mig en stund i soffan med min bok, innan det är dax att bege sig till jobbet. :)

Imorrn? Rida eler träna... det är en perioriteringsfråga har jag hört ;) Blir nog både och, om jag känner mig själv rätt. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0