Lista

Listor är roliga. =) (ego) Denna stal jag av svärmor. :)

1. Hur gammal är du om fem år? Usch... 30. :S
2. Vem var den sista du träffade? Förutom älskipälski som inte räknas för att han är min sambo, så var det Helen.
3. Hur lång är du? 182 stolta centimetrar ;)
4. Vilken var den senaste film du sett? Män som hatar kvinnor. Ruggigt bra!
5. Vem ringde du senast? Chrille
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Jag känner mig som en annan Michelingubbe", Chrille
7. Vad är dagens planer? Med tanke på att klockan är sent, så blir det nog att bosta tänderna och sen nanna kudden.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Beror på.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta.
10. När såg du senast din mamma? I augusti när hon var i Lkpg och hälsade på!
11. Vilken ögonfärg har du? Chokladbruna.
12. När vaknade du idag? Klockan 6:00 på jobbet.
13. Har du någon gång hittat en katt? Jag hittar mina egna på de mest suspekta ställen.
14. Vilken är din favoritplats? Måste vara lite töntig och säga: I Chrilles famn! :P
15. Vilken plats föredrar du minst? Akuten. Hänger där rätt ofta ;)
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Då har jag och Chrille köpt en mysig liten gård en bit utanför stan, jag har 2 hästar och en gullig hund. Inga snorungar!
17. Vad skrämde dig som barn? Min små-onda bror tyckte det var himla kul akk skrämma skiten ur mig!!
18. Vem fick dig att skratta senast? Chrille <3 Han är bra på den biten! =)
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Nej, det skulle jag inte vilja påstå. De går ju fortfarande att köpa, så. ;)
20. Har du stationär eller bärbar dator? Både ock.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Beror på årstiden.
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4
23. Hur många landskap har du bott i? 2. Öland och Östergöland.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Haha, ja... det händer otrevligt ofta faktiskt ;)
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor är nog den bästa uppfinningen!!
26. Är du social? Beror på vilket mood man är i.
27. Vilken är din favoritglass? Sorbet i alla de former. Bästa ever är Champagne-sorbeten (stavas?) jag åt i Borgholm i sommras!
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Uj... köpa mig allt jag vill ha! :D
29. Tycker du om kinamat? O ja...
30. Tycker du om kaffe? Jajjemän!
31. Vad dricker du till frukost? Proteindrink. Oftast ett glas Proviva åxå.
32. Sover du på någon särskild sida? Över hela sängen, till min sänggrannes stora förtret! ;)
33. Kan du spela poker? Haha... nä.
34. Tycker du om att mysa? Det är bland det bäste jag vet!! :D
35. Är du en beroendemänniska? Beroende av vad?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Är det meningen att man ska komma ihåg andras födelsedagar? Jag är tyvärr för senil för det. :(
37. Vill du ha barn? Nej, nej, nej!!!
38. Kan du några andra språk än svenska? Inte flytande.
39. Har du någonsin åkt ambulans? Lite för många gånger känns det som...
40. Föredrar du havet eller en pool? Som ölänning kan man inte föredra annat än havet!!! :D
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, prylar och annat onödigt.
42. Äger du dyra smycken? Nä... not my thing!
43. Har du någon gång testat narkotika? Hallå! Sånt är hemligt ju!! *shhhh*
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Havre/quinoa-gröt.
45. Vem är den roligaste människan du känner? Det hamnar nog lika mellan min bror och Maria. Fantastiskt roliga människor!!
46. Välj ett ärr på din kropp? Det står "I'm in hell" på min högerarm. Nått jag fick för mig att modifiera min kropp med i 15års åldern. Jag är inte speciellt road av det idag, dock. :S
47. Vad har du för ringsignal? En astråkig, då jag inte orkat engagera mig i den biten.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Det ska nog finnas nån stans...
49. Flirtar du mycket? Näh... varför skulle jag det?
50. Vart togs din profilbild för din blogg? På Subway nån gång förra hösten.
51. Kan du byta olja på bilen? Haha, nää...
52. Har du fått fortkörningsböter? Har varken bil eller körkort.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Odd Thomas av Dean Koontz.
54. Läser du dagstidningen? Nej.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Illustrerad vetenskap, Hästfokus och TopHälsa.
56. Dansar du i bilen? Eh... hur skulle det gå till i en liten SAAB?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit Rock
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? En lapp till min kollega, i morse.
59. När var du i kyrkan senast? När Max döptes för... ett tag sen? Jag har glömt när. :(


Shit... det tog en stund detta. :P Nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: AnneliH

Det var rolig läsning ;) nr 46 har du lyckats dölja väl...syns inte. nr 57 skulle jag också vilja ha ;)

2009-10-14 @ 10:31:10
URL: http://shaggkvist.se/wordpress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0