Lördag...

Mjaha. Gårdagen var väldigt kul faktiskt. Dansade som en tok och hade tokroligt. Dock blev jag bängtrött framåt midnatt, så vi åkte faktiskt hem. Känns gutt idag, kan jag lova. :)
Dagen idag har tillägnats storstädning av lägenheten (mer än behövligt och en bra bakis-syssla faktiskt :P ) pizzaätning och ett bubbelbad. :)
Framåt kvällningen ska kära sambon iväg på festerier igen (vilket jag själv känner mig allt för gammal för, alltså festa 2 dar i rad.) så jag har lägenheten för mig själv :) Bjudit över Ramona så vi ska kolla film och svulla chips! :D

Imorrn ska jag träna igen :D Hurra!

Kommentarer
Postat av: Mozzan

Duktig flicka...du lär dej (det gäller festeriet)! :D

2009-10-10 @ 17:19:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0