Lördag.

Jaja, då var det lördag igen. Fy F*N vad tiden går snabbt. Igår fick jag en smärre ålderskris när tanken slog mig att jag fyller TJUGOSEX nästa år!!! Ack och ve!! Fy vad jag börjar bli gammal... knappt ens ungdom längre. :( Uuuusch...

Nåväl. Nog om det nu... :/

Dagen idag har spenderats på jobbet. En bra dag med bra saker gjorda, och trevlig helgjobbande kollega. Dock jobbar jag imorrn åxå, vilket känns tungt. Jourerna på helgen är så himmla låååånga... :( Speciellt långa om det är sånt här höstruskväder så man inte kan gå ut på promenader eller liknande. Tråk. 12 imorrn börjar jag och är inte hemma igen förens efter 11 på måndag. :( Hu.

På måndag är jag bjuden på födelsedagsfik åxå. Mycket trevligt. Måste hitta någon kul present. :) Jag vet den perfekta affären, vilken måste uppsökas på... måndag. :)

Träna kan jag inte göra förrens på måndag heller.... *suck* I julklapp önskar jag mig ett jobb där man slipper jobba helger. Eller iaf inte pass som är längre än, säg 7-8 timmar. Fan så gutt det vore. Och alltid få sova hemma.

Jaha ja. Detta blev ett inlägg i klagomålets tecken. Spännande.

Trefvlig lördag önskar jag eder.

Kommentarer
Postat av: Mozzan

Ville påminna dej om en födelsedag på tisdag......det är den 20:e då. ^^

Jag önskar dej en fortsatt bra jobbarhelg och sen ska jag ge dej en julklapp med ett lämpligt jobb i, jag lovar!

Förresten....det skulle ju inte va några julklappar denna jul ju... ^^

Kram!

2009-10-17 @ 23:55:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0