Lördag.

Bra dag idag! :) Slutade 10.30 och skulle iväg och rida. Dock började det regna, så jag åkte till gymmet istället.
Har tappat massor på en vecka känns det som. Kanske ligger nått i hur förra helgen blev ;)

Ikväll blir det en lugn kväll. Kan behövas ibland kanske ;)
Har just spisat en galet god köttfärslimpa med bacon och soltorkade tomater. Kvällen kommer även innehålla chips och dipp, samt film. Om jag orkar gå iväg och hyra nån! ;) Skaaapligt trött efter käket :P
Tänka filmer för ikväll är "Haunted in Connecticut", "Män som hatar kvinnor" och "Brüno".
Den sistnämnda tror jag inte kommit ut som hyrfilm än, och "Män som hatar kvinnor" är ALLTID utlånad, så det blir nog bara den förstnämnda. ;)

Hua... nu blir det en "ligg-å-lut" innan jag beger mig ut i regnet med siktet inställt på Hemmakväll.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Bohema

Brüno är en galet kul film:)

2009-10-05 @ 15:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0