Mjaha ja...

Så var det måndag igen. Jobbat hela helgen, men det har gått rätt bra. Gick av jouren i lördags f.m. så jag var ju i princip ledig hela dan. :) Var iväg en sväng på gymmet, känns som om jag tappat massor på den vecka jag mest suttit på  min bakdel och samlat fett :(

Idag tog jag mig iväg på en härlig ridtur i det fina höstvädret. Provade att rida Fabiola idag för första gången. Vilken häst!! :D
Vi träns- och sadetränade även Kiowa. Hon är så jädra duktig! Har inte blivit så mycket ett träna med träns under sommaren eftersom de varit i sommarhagen, men hon tog bettet fint idag iaf. Sadel har vi aldrig provat på henne förut, men det var inga problem alls! Precis som om hon aldrig gjort annat! :P Så duktig så! Tror hon kommer bli en kanonhäst! Hoppas på mentaliteten från kallblodsådran och tempot från halvblodsådran!! Skulle vara perfekt. Dock är det ju drygt 1,5 år innan vi får reda på det. ;)

Nu ska jag återgå till tv'n och "Hollywoodfruar". :P Man skulle vara lyxhustru alltså!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0