Slentrian och fånerier.

Idag har jag jobbat, ridit, sovit, ätit, tränat och snart ska jag sova igen.
Imorrn ska jag jobba, träna, äta och sova igen.
Igår tränade jag, åt, jobbade, sov.

Ser ni någon röd tråd? Fan vilket tråkigt liv jag haaaaar!!! :(

Ikväll på gymmet blev jag totalbräckt av en fet blondin. Jag skulle kunna ha sprängt henne i luften. JA; Jag är missunnsam, avundsjuk och har storhetsvansinne, jag veeet... Men jag blir lite smått grinig av att träna 4 ggr/vecka, räkna sig vansinnig på kalorier och sen bli totalägd av en fet blondin?!

Min muppiga tävlingsinstinkt har åter igen kvaddat mitt humör. Jag har försökt att skrota den, men den är lika svår att bli av med som bananflugor. :(

En positiv grej är att jag ska äta laxbullar med citronsås imorrn. Jag ser fram emot såna där konstiga saker, jag. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0