Tjohoo!!

Jag har äntligen gjort det! Fått iväg mitt feta arsle och tränat själv!! Stort steg för en sån som mig!! :) Gick faktiskt himla bra åxå. Nästa lite nöjd över min prestation. :) Dock var cykelfärden hem en jävla utmaning. Man kanske inte ska fokusera på mycket på att träna benmuskler när man ska cykla hem sen. ;) Bäst att komma ihåg det till nästa gång. :)

Hann iväg in till stan med för att fixa mina naglar. Blev himla bra denna gången!!

Ikväll är det tvättstugan som gäller. Blir nog inte mycket mer intressant än så. :P Ska ju upp kl. 9 imorrn för å jobba, så det blir lugna gatan...

Nähä... ska väl ner i tvätteriet nu och slänga igång en ny maskin.
Ha en trevlig fredagskväll.

Kommentarer
Postat av: Mozzan

Önskar dej och din Sambo detsamma!

Kramar! :)

2009-10-17 @ 01:48:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0